من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت

توقندی...

شکلاتی...

آبنباتی...

عسلی..

یا شیرینی نداری بدی من با چاییم بخورم

 

همیشه میگفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمیشدتا اینکه تورو دیدم که برای پیداکردن من چقدر زحمت کشیدی

 

امروز سالروز تولد پت ومته.تو هم مثل من این روزو به خنگترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!!

 

خرابتم رفیق...ببخشید من زبونم یخورده میگیره

 

این اس ام اس رو

...

...

گفتم نخون عزیزم

...

...

نخون دیگه

...

... حالا که جنبه نداری اصلا نمیگم

 

ویترین مغازمون خیلی خالیه میشه ازت خواهش کنم بیای تو ویترین مغازمون بشینی

آخه ما عروسک فروشی داریم ولی عروسک میمون تو بازار کم شده...

 

قورباغه بازنبور ازدواج میکنه میگه قورقورقورقوربونت بشم زنبوره میگه ویز ویزویزویزوظیفته

 

لپتوبیار 

1

2

3

4

5

تا صد هم بشمری از بوس خبری نیست

 

خیلی وقته که میخوام یه چیزی بهت بگم ولی تا حالا روم نشده,گفتنش برام خیلی د.......................دو.......................................دوس...........................

دوسه لیتر بنزین داری به من بدی؟

 

میدونی من دوستت دارم میمیرم برات میبوسمت میخوامت

....

...

....

....

....

چند تا میم داره؟؟؟

 

الهی من خورشید بشم تو ماه که تا قیامت ریختتو نبینم

 

به اندازه تمام گوسفندای دنیا دوستت دارم...

قربانت چوپان دروغگو!!!

 

خیلی ماهی

....

....

.....

......

بخور چون امگا سه داره!

 

شرمنده به خدا؛آره میدونم خواب بودی؛میدونم نصفه شبه.خوب بابا حالا دیگه فحش نده راستش یه سوال خیلی مهم هست که چند روزه ذهنمو مشغول کرده بخاطرهمین مجبورشدم الان ازت بپرسم                                                                           میخواستم بدونم ماهی وقتی که غذا میخوره آب نمیره تو دهنش,,,

 

                                          آب

                                        گاز

                                        برق

                                       تلفن

                           همه هدفمند شدن

                       خاک بر سر تو که هنوز بی هدفی

 

                  ای کسانی که دم از رفاقت میزنید

                                   ...

                                  ...

                                 ...

 لا اقل هر39 روز یکبار احوالی از دوست خود بگیرید که اگه مرده بود به چهلمش برسید.دانشمندان ثابت کرده اند آدمهای عقب مانده اس ام اس را با انگشت شصت باز میکنند..دیگه دیر شده شصتتو برندار

 

پنج راه حل برای خوشحال بودن:1-داشتن دوست خوبی مثل من 2-داشتن دوستی مثل من 3-فقط داشتن من 4-داشتن من  5-من

 

لبخندرو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن!ممکنه داغون بشی حسن!نیشتو ببند حسن!!!!

 

این اس ام اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش

.....

.....

پشت سرتو بپا

....

....

کسی نیست داری میخونی؟

.....

.... خوب خدارو شکر کسی نیست که ببینه سر کاری!!!

 

تف به این زندگی

تف به نامردی

تف به دلتنگی

تف به جدایی

....

تف برسون تفم تموم شد

 

با توجه به  تفاوت نرخ smsفارسي با sms englisiاين sms

خدمغ بخق

گيج نمودن

campiotere

مخابرات

در تشخيص هزينه اين sms

ارسال شده است وارزش digari ندارد.

 

اگه تو با من باشي؛؛؛؛چراغ خونم باشي...

....

....

انقدر روشن و خاموشت ميكنم تا بسوزي!

 

گرمي دستات؛سرخي لبات،تپش قلبت،نرمي صدات...

...

....

همش مال فشار خونه برو دكتر

 

چشم وقتي قشنگه كه توش اشك باشه.                                                             اشك وقتي قشنگه كه توش عشق باشه.                                                             عشق وقتي قشنگه كه مال تو باشه.                                                               توهم وقتي قشنگي كه سهميه بنزينت مال من باشه

 

اگه گفتي اينا چي هستن؟؟؟زحمت نكش!اينا خونواده اردكهاست.اون هم تويي كه تنها موندي!(جوجه اردك زشت)

 

برات اون پايين يه sms نوشتم برو پايين بخونش...                                                   

....

.....

......

.......

........

sms

 

هميشه به فكرتوام.ت. قلب من جاداري...قلب من شده گاوداري...

 

ميدوني چيه؟

...

نميدوني

...

فكركن!

...

من بگم؟

...

بابا دوستت دارم

...

تورو؟

نه بابامو ميگم!

 

به ده دليل دوست دارم،9تاشو نميدونم يكيشم يادم رفته

 

اتل متل گلابي  دلم تنگه حسابي

يه روز با خرج خودت ميبرمت كبابي

 

سعي كن توزندگي اميدوار باشي؛حسرت چيزايي رو كه نداري نخور مثل عقل وشعور،انسانيت،درك،فهم،تيپ،قيافه،ادب....                                                         حالا من كهدارم كجارو گرفتم كه تو ميخواي داشته باشي!!!

 

درتاريكي شبهايم فقط صداي توبود.و دليل بيدار ماندنم تنها توبودي...اي پشه!!

 

بعضا آدما يه دوره اي دركنارت هستن بعد از اون از كنارت به روي اعصابت نقل مكان ميكنن مثل تو

 

اين اس ام اسه يونجه كه نسيت مثل گوسفند ميپري رو گوشي!!!!!

 

ازدواج يعني از دست دادن توجه تعدادكثيري از افراد و بدست اوردن بي توجهي يك فرد...

به يارو ميگن جوونيات ورزش ميكردي؟مي گه آره هالتر ميزدم.ميگن الان چيكار ميكني؟ميگه الان فقط هال ميگيرم و تر ميزنم

 

يه عمر رفتيم سينمه آخر نفهميديم اين دسته صندلي مال منه يا مال بغلدستي.

لعنت به اين روزگار!!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط محمدصیرفی